آخرشم این موتور کرکره برقی کار دستم داد !!!
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

موتور کرکره برقی ساختمون دات کام

همین چند ماه پیش بود که یه کرکره برقی واسه کارم از یکی از دوستان خریدم تازه با اینکه طرف مورد اعتماد بود و مطمئن بودم که جنس سالمه از شانس من همین چند روز پیش موتور کرکره برقی سوخت و الان مجبور شدم دنبال موتور کرکره برقی باشم که دوباره راه اندازی کنم این کرکره برقی رو چون نمایشگاه ماشین هم دارم نمیتونم زیاد منتظر بمونم واسه اینکه یکی دیگه بخرم برای همین دنبال یه موتور کرکره برقی با گارانتی معتبر و نصب رایگان بودم نه برای اینکه هزینه واسه نصب ندمااا واسه اینکه تخصصی هست خود شرکت نصب کنه خیلی بهتره تا کسی نصب کنه و بعد چند وقت دوباره بسوزه از جایی ام که من هر کاری میخوام بکنم تو نت سرچ میکنم رفتم سراغ نت و یه سرچ کردم که سایت موتور کرکره برقی http://www.sakhtemoon.com/list/electric-shutter-motor/ ساختمون دات کام رو پیدا کردم که خدایی هم پشتیبانی پاسخگویی داشت و هم اینکه کیفیت سرویس هاش از نظر من خوب بود نصب رایگان و گارانتی هم داشت همین باعث شد من خریدم رو انجام بدم و خدا رو شکر کارم راه افتاد و رازی هستم.





:: برچسب‌ها: آخرشم این موتور کرکره برقی کار دستم داد ,
:: بازدید از این مطلب : 411
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 شهريور 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: